CheckIT is een service waarmee het voor gebruikers zéér eenvoudig gemaakt wordt om de controle van boekingen op de werkvloer te laten plaatsvinden naast achteraf in WatchIT.
CheckIT werkt volledig online en realtime. CheckIT maakt verbindingen met één of méér databases (niet alléén met WatchIT maar bijvoorbeeld ook met WatchIT én Exact / Trimergo / MS Dynamics etc.) en gebruikt deze verbindingen om validaties van gescande of ingevoerde gegevens mogelijk te maken, veelal op basis van eenvoudige boolean beslissingen. Deze controle vindt plaats vóórdat de boeking daadwerkelijk vastgelegd wordt.
De dialogen die CheckIT kan tonen zijn volledig naar uw wens op maat te maken!
Denk bijvoorbeeld aan vertaalde dialogen in de moedertaal van uw werknemers of inleenkrachten.
Neemt u gerust contact met ons op voor het opvragen van informatie of het maken van een afspraak.
Voordelen CheckIT
Bij het gebruik van CheckIT biedt dit onderstaande voordelen:
- De kans op foutboekingen wordt door de controle vóóraf geminimaliseerd.
- De mogelijkheid dialogen op maat te maken zorgt voor toepasbaarheid op uw specifieke situatie.
- U krijgt inzicht waar in het orderproces problemen of onduidelijkheden zijn, zodat u daar op kunt reageren.
- Het aantal achteraf te corrigeren boekingen wordt aanzienlijk verminderd.
Dialogen CheckIT
Een voorbeeld: een medewerker moet een boeking maken, waarbij hij wil gaan lassen op een ordernummer. Hij drukt op een voorgedefinieerde toets op één van de terminals om een order te starten. CheckIT stelt de medewerker een vooraf gedefinieerde set met vragen (een dialoog).
- Scan uw badge:
- Scan ordernummer:
- Scan bewerking:
In deze dialoog zal CheckIT in de database de volgende zaken verifiëren:
- Is het de medewerker toegestaan op orders te scannen?
- Is de order die ingevoerd wordt vrijgegeven om op te klokken?
- Is de gewenste bewerking (lassen) gepland voor deze order?
- Is deze medewerker wel bevoegd om die bewerking uit te voeren?
Klokken op een order die niet is vrijgegeven of op een bewerkingssoort, die niet aan de medewerker is gekoppeld, is hiermee onmogelijk.