Service en klanttevredenheid vinden we buitengewoon belangrijk. Vandaar onze uitgebreide, deskundige servicedienst.

U kunt ons gemakkelijk via telefoon, e-mail of online bereiken. Onze helpdesk is bereikbaar op werkdagen van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur. Tijdens deze uren kunt u bellen of gebruik maken van onze online ‘Live support’.

Buiten deze uren kunt u het ‘Support formulier’ invullen. Wij geven u dan zo spoedig mogelijk antwoord.

Geen service- & onderhoudscontract?

Heeft u geen contract voor service & onderhoud afgesloten? Dat is geen enkel probleem.

Telefonische ondersteuning wordt u per kwartier achteraf gefactureerd.
Ook bij ondersteuning bij u ter plaatse, worden de eventuele voorrijkosten, arbeidsloon en materiaalkosten achteraf gefactureerd.

Wilt u niet voor onverwachte uitgaven komen te staan? U kunt alsnog een contract voor service & onderhoud afsluiten. Neem dan contact met ons op.