Support

Wij vinden klanttevredenheid erg belangrijk

Heb je een gebruikersvraag of een technische vraag over onze hardware of software? Of ervaar je een probleem? Laat het ons weten via de helpdesk. Onze medewerkers staan je graag te woord en bieden je uitgebreide ondersteuning.

Je bereikt ons via telefoon, mail of online.

Wij begeleiden je stap voor stap naar een oplossing. Mocht dit onverhoopt niet direct lukken, dan blijven we net zo lang doorwerken tot het probleem is opgelost.

Vriendelijke helpdesk-medewerker met koptelefoon en microfoon zittend voor een scherm.

Contact helpdesk

Telefoon:

+31 345 760 000 (van maandag t/m vrijdag van 09:00 – 17.00 uur)

Live support

Met onze live support optie kunnen wij met je meekijken en je direct van dienst zijn om je weet op weg te helpen.

Flexibele onderhoudopties

Geen onderhoudscontract? Geen probleem!

Ondersteuning wordt per kwartier achteraf gefactureerd. Bij ondersteuning ter plaatse worden eventuele voorrijkosten, arbeidsloon en materiaalkosten op basis van nacalculatie gefactureerd.

Wil je niet voor onverwachte uitgaven komen te staan? Je kunt altijd een contract voor service en onderhoud afsluiten.

Contactformulier helpdesk